niedziela, 11 maja 2014

"III Run of Spirit" & "III Bieg Szpot" - Poznań, Swarzędz (10km)



Weekend przyniósł dwa ważne biegi uliczne, pierwszy to trzecia edycja "Run of Spirit" nad poznańską Maltą którego nie moglem odpuścić, wybraliśmy się na niego całą ekipą "Ławeczki".
Start był w miarę spokojny choć pierwsze cztery kilometry przyszły w 4:55 i poczułem się dobrze więc dwa kolejne przyspieszałem od 4:45 przez kolejne dwa w 4:40 i do końcowych trzech w 4:30 aż do mety gdy poczułem że mogę doścignąć Lenkę z Madzią które robiły tylko jedno kółko i o mały włos się udało a to byłoby fajne wbiec razem z nimi na metę, ale za rok trzeba będzie tak zrobić na pewno, na ostatnich kilometrach ścigałem się z pewnym Niemcem którego podpuszczałem by biegł szybciej i tak zrobił ale przed samą metą nie dałem mu szans :).
Muszę też pochwalić Lenkę która razem z Madzią przebiegła jedno kółko w koło Malty i dostała poza swoim małym medalem także ten prawdziwy z "Run of Spirit"






Czas: 53:34
Miejsce: 36/208



Dzień później wybrałem się na trzecią edycję "Biegu Szpota" w Swarzędzu, który zacząłem z samego końca jak już wszyscy wybiegli bym mógł spokojnie przeciskać się pomiędzy zawodnikami gdyż tłok był niesamowity, w pewnym sensie był to dobry ruch bo łatwiej było wyprzedzać wkurzonych zawodników do których i tak musiałem krzyczeć przepraszam by trochę się rozbiegli, z drugiej strony wynik netto nie dawał mi pewności otrzymania medalu w kolorze srebrnym dla zawodników z miejsc 200-700, tak więc choć mi się zbytnio nie chciało to miałem dodatkową mobilizację by zdążyć i tak się stało bo na metę wbiegłem na miejscu 634 choć ostatni odcinek po bieżni był masakrycznie nierówny i mało co ktoś tam sobie nóg nie połamał ale i tak to nie zepsuło całej otoczki biegu która jest całkiem niezła choć powoli nie będzie tam miejsca dzień po uruchomieniu zapisów.




Czas: 45:47
Miejsce: 634/2947
* - fotografie własne oraz zapożyczone od organizatorów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz