poniedziałek, 30 czerwca 2014

"Mistrzostwa Poznania w BnO" - MTP/Dziewicza Góra



W dniach 28-29.06.2014 odbyły się "Mistrzostwa Poznania w Biegach na Orientację". Pierwszy etap miał miejsce na MTP, idealnym terenie pod sprinty, zurbanizowany teren i sporo miejsc nie do przejścia sprawiały że w każdej chwili można było stracić kilka pozycji w klasyfikacji a start zlokalizowany w holu wejściowym targów nie pozwalał podglądać innych startujących zawodników, co było bardzo dobrym rozwiązaniem. Wbrew końcowemu wynikowi to był chyba mój najszybszy sprint w zawodach bno, wszystkie punkty od STARTU podbijałem bez problemów i widać nie mogło się to dobrze skończyć, po podbiciu PK18 doganiałem powoli zawodnika przede mną i po wybiegnięciu z labiryntu  gdzie znajdował się PK19, za krótko spojrzałem na mapę i nie myślałem że został mi już tylko PK20 i PK21 z którego sprintem pobiegłem do METY nie podbijając ostatniego PK22, no cóż zdarza się :).


 




ETAP 1
Czas: 22:57
Miejsce: NKL, bez błędu na ostatnim punkcie byłbym 6/18Dystans: 4,55km
Przebiegi:




Nie przejęty niepowodzeniem na pierwszym etapie, zacząłem drugi na terenie Dziewiczej Góry, który dla mnie zawsze jest zabójczy i tak było i tym razem już od samego początku. Przebieg na kilka punktów to po prostu tragedia i nawet czasem nie jestem w stanie wytłumaczyć jak to się stało :) więc szkoda mojego pisania. Błędów naliczyłem na ponad 30 minut co i tak pewnie przy tych wzniesieniach na Dziewiczej Górze które mnie dobijają nie pomogło by mi znaleźć się wyżej w klasyfikacji.

ETAP 2
Czas: 2:34:41
Miejsce: 14/21
Dystans: 16,66km

Przebiegi:






* - fotografie własne oraz zapożyczone od organizatorów

1 komentarz:

  1. 59 yrs old Office Assistant IV Doretta Hassall, hailing from Manitou enjoys watching movies like Baby... Secret of the Lost Legend and Quilting. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a Sable. kotwica

    OdpowiedzUsuń