środa, 1 stycznia 2014

I Sylwestrowo-Noworoczny BnO - Dziewicza Góra (BnO)



Pierwsza edycja sylwestrowo-noworocznych biegów na orientację na Dziewiczej Górze przyciągnęła około 30 zawodników na wszystkie trasy, ja wystartowałem na trasie elity, po starcie 1PK znajdował się na podbiegu, 2PK na zbiegu a 3PK mnie zmiażdżył :), zupełnie źle szukałem go poniżej gęstwiny i dopiero lecący za mną Marek mnie na niego nakierował, kolejne punkty od 4PK-9PK brałem na azymut i dopiero 10PK mi nie wszedł, potem 11PK i 12PK w miarę spokojnie choć ta góra i kolejny przebieg na 13PK dały mi w kość przez co 14PK szukał niepotrzebnie na górce, do 15PK trafiłem łatwo potem zamiast do ścieżki której nie widziałem zacząłem przechodzić przez las i już mnie trochę to męczyło ale 16PK i ostatni 17PK zrobiłem już na speedzie ale powiem tak, ta góra za każdym razem mnie wykańcza :)



Czas: 1:09:00
Miejsce: 10/14 (trasa elita)
Przebiegi:

1 komentarz:

  1. 26 yrs old Environmental Tech Luce Hurn, hailing from Owen Sound enjoys watching movies like Analyze This and Bodybuilding. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a Ferrari 250 GT SWB California Spider. sprawdz ten link tutaj teraz

    OdpowiedzUsuń