wtorek, 1 kwietnia 2014

"I Otwarte Mistrzostwa HufcaPoznań Rejon" - Rusałka (BnO - 5,8km)




Mistrzostwa Hufca Poznań Rejon odbyły się nad jeziorem Rusałka, wzieli w nim udział harcerze między innymi z 6DH z Pobiedzisk a także zawodnicy Hadesu jak i kilku niezłych zawodników, cala trasa miała miejsce przy jeziorze Rusałka, punkty nie były zbyt trudne poza jednym na który nabiegłem ze złej strony i drzewo mi go zasłaniało, przez co chwilę tam straciłem, reszta raczej sprawnie.
Ostatecznie zająłem III miejsce na sportowej trasie a wyprzedzili mnie Piotr Dopierała i Glib Kovalenko ale z nimi to raczej szans nie miałem :)







Czas: 47:51
Miejsce: 3/14
Dystans: 5,8km

Przebiegi:








* - fotografie Patrycja Jakubek

1 komentarz:

  1. 58 year-old Project Manager Abdul Rixon, hailing from Quesnel enjoys watching movies like The Private Life of a Cat and Inline skating. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster. Wiecej wskazowek

    OdpowiedzUsuń